7 tipů, jak si vyrobit marketingový kalendář
7 tipů, jak si vyrobit marketingový kalendář, se kterým vám půjde plánování obsahu na sítě v roce 2023!
Marketingový kalendář na rok 2023 vás bude po celý rok držet v přehledu těch nejzajímavějších svátků, světových dní, ale i významných dnů vaší firmy. Proto je lepší, když si takový kalendář vytvoříte sami než, abyste si ho kupovali.
- Vyhraďte si 2-3h, kdy nebudete muset nic dělat ani odpovídat na e-maily nebo zvedat telefon.
- Připravte si k ruce klasický kalendář, váš loňský diář, klidně i další z předešlých let.
- Nyní si v nich dohledejte významná data vaší firmy. Například datum založení, otevření nové pobočky, uvedení konkrétního produktu na trh, ale i třeba vaše narozeniny pokud je služba i o vás. Všechny tato data si chronologicky podle měsíců sepište na papír.
- Poté si vezměte do ruky klasický kalendář se svátky, kde si vypíšete zajímavé světové dny, státní svátky, ale i svátky jmen, protože třeba vaše produkty mají jméno v kalendáři.
- Označte výraznou barvou změny ročního období a jiné důležité milníky, kdy musíte startovat s kampaní, aby byla pro vás úspěšná.
- Když se podíváte na jednotlivé dny, události, svátky, měsíce a roční období, tak si přitom vybavíte klíčová slova. Napište si je k tomu! Při tvorbě kampaně vás skvěle navedou.
- Poslední část je velmi individuální. Kalendář si můžete zpracovat do pouhé tabulky v excelu, ale třeba k pěknému, přehlednému zpracování vám pomůže Canva, Figma nebo klasická tužka, papír a fixy. Je to jen na vás, jak bude vypadat, ale neměli byste zapomenout si kalendář vytisknout třeba na A2 a nalepit do pracovny.
My vám z INIONu přejeme šťastné vykročení do roku 2023 a pokud se na tvorbu marketingového kalendáře nebo něčeho jiného ohledně byznysu necítíte, tak nám napište!
A my vám rádi podáme pomocnou ruku, třeba v podnikatelské ambulanci a nebo na nějakém našem semináři.
No items found.